RIKTIG TRÅKIS

Tjao braj
Ikväll är jag en riktig torrboll, skulle egentligen på maskeradkväll på pluto men är verkligen itne sugen på att gå omkring i teletubbiesdräkt, eller dricka, eller stå ut med hög musik, eller dansa, eller jobbiga människor, eller sminka mig eller någonting. Så 3 lakan rätt ner i sjön daah! nä, skojje, ba 100. men ändå. bajs.
Nu mår jag illa också..

Fan, vilken kärring jag är. Nu ska jag gå SJÄLV till bäckby centrum (som självmord) och hämta ut två paket, sedan ska jag medan de andra är på pluto och super sönder skallen, vara den filmnörd jag är och kolla på Reservoir Dogs! Mästerverk by Quentin Tarantino, adios tu puta fea! eller något. pika pala sokeri annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0