DONERA MERA BRÖDER

Att skriva upp sig för donation är en sådan där grej som man hela tiden tänker att man ska göra, men inte gör, eller i alla fall jag. Nu har jag dock äntligen gjort det. Fick redig dödsångest av att läsa om allt men så sedan vände jag mig om för att kolla på tvn en snabbis och då var det et tprogram om barn som behöver nya organ. Min dödsångest smälte bort på en gång. Jag har inget att ha ångest över, jag mår bra och jag är frisk. Eller vem vet, kanske är det jag själv som om några år insjuknat och behöver en organtransplantation.

Allvarligaste inlägget någonsin i min kiss- och bajs blogg, men detta är något alla bör se över.
Läs mer om det här och anmäl dig här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0