"DOES HE LOOK LIKE A BITCH?!!"

Imorgon smäller det bröder! Studenten jaaao!!!!

Idag har det vart fotografering och mösspåtagning. Älskade mösspåtagning. Vår sista avslutning a aulan och massa elever fick stipendier, det var helt galen stämning. När första snubben fick sitt stipendium så var det fan högre ljud än en jävla rockkonsert. Och jag visste hela tiden, min finfina vän Amanda fick stipendium. Jag visste det, hon är min lille pluggehest!
Sedan mot kvällen har klassen fixat flaket, blir otroligt mega nice!! är så jäkla taggad nu vaaaaaa hihohohoa! hejhejlinnea_97 typ.
Men jag är fasktiskt sorgsen också, kommer sakan skolan så jävla mycket! Men nu börjar ju någonting nytt också, jag flyttar SJÄLV till Gotland och pluggar. Kanon.
Allt är bitterljuvt just nu, men det kommer bli så bra.

TAAGGGAAAAA KAMRATER, TAGGAAA!

trodde den här bilden blev cool, men det ser ju bara ut om jag har fått något i ögat.






Så här kommer jag se ut när jag anländer till min mottagning efter flaket. Seriöst, försök se mer retarderad ut, i dare ya, i double dare ya mothafucka! (pulp fiction..)


MEN KOLLA DEN HÄR! omg, hur thuuug?! riktig typ Ali, 14 år. bazza guzzar 2004 @ playahead.



TALK TO YA LATER ALIGATOR.
gud vad dryg jag är?

Kommentarer
Postat av: emilia

vilket vackert inlägg! gillar dina bilder. cutie

2011-06-11 @ 19:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0