ASPERGER + WIERDO BILDER FRÅN MIN FÖRSTA PRAKTIK

Idag var första gången jag gick ut sedan min student. Wooh vilket roligt nybliven-student-liv jag lever! Nä, men ganska skönt att bara vara hemma och inte göra någonting faktiskt. Höll på att stupa sista skolmånaden av alla prov och arbeten.

Jaha.. Så vad mer har jag gjort förutom att inte gå utanför dörren då? Jo, jag har tagit en liten hobby till en helt ny nivå och totalt snöat in mig på den. Kallar det för mitt nya asperger-intresse. Förr var det seriemördare, som fortfarande är otroligt intressant! Men! har sedan en tid tillbaka varit väldigt intresserad av det ryska tsarväldet, speciellt den sista tsarfamiljen. Och nu tänker ni typ; öööhm... right. Men jag finner det brutalt intressant. Faktiskt.
Så det är vad jag har gjort sedan studenten, läst och läst som en jävla sate om tsarväldet. Samt lyssnat på massor av musik, ofantliga mängder. Mycket trevligt.

Och så tänkte jag se efter om jag hittade någon rolig bild till det här inlägget, och hittade då en massa bilder från min första praktik jag hade, på OKQ8. Reagerade på några stycken jag tänkte visa, utan att verka allt för "Kalla-faktigt", så att säga då va. (Snitcha inte om bilderna nu va)

Den här. Herregud. Jag minns verkligen inte alls att jag tagit den. Stackars människa. Vad tänkte jag egentligen? Vad tänker han?! Typ "öhh.. jaha. ta kort på mig du ba, fint, gör det!"  Fan.. Kanske förde vi konversation? "He-he.. ska ba ta en bild på din fina lastbil till mitt skolarbete. he-he"  "eeh. ok. heh." Förstår inte. Minns inte..



Och den här då.. hade jag verkligen med den här i min redovisning? Vem fan vill se baksidan av kylen? Hur tänkte min fotografiska instinkt egentligen?





Vad fan!! VEM FAN VILL SE OKQ8s FRYS?! Jag måste ha vart helt jävla white-trash smittad alltså, ta kort på korvar och allt.



Den här då.. lite intressant att se en del av lagret? Snälla.. lite?




Kassan från hell. Dessa knappar bemästrade jag dock ganska fort. Förstår inte hur jag kunde..



Nu ska jag göra er hungriga med min, förmodligen bästa bild från praktiken. Såååå intressant. Notera gärna hamburgarna där uppe också. :)



Nä, slutlatjat! Nu ska jag faktiskt försöka sova eftersom jag har en lekdate imorgon. Skall icke göra som igår, då jag somnade strax efter 05.30 och vaknade vid 15.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0