† norway + amy






jag hatar död.
fan vad lätt man kan dö. det krävs verkligen inte mycket för att släcka ett liv. liv är jävligt underskattat.
tänk vad mycket saker ett liv kan. instinkter, kunskap, erfarenhet. men fan vad lätt det är att dö.
alla föds och alla dör, hej å hå, ingen nyhet precis. men liv är bättre än död, jag vill inte dö.
tänk alla val i livet vi har, allt som vi gör - det är vi som har valt att göra det.
men vi har inte valt att födas, och vi väljer inte att dö.
vi är bara en produkt med sjuka hjärnutvecklingar. vi är skapta med utgångsdatum av någonting.
om man kunde välja evigt liv skulle jag göra det, därför blir jag lite galen av att veta att jag verkligen kommer att dö.
alla vet det.


tror ingen förstår min text, egentligen. om man inte läser den med intresse. dock, dessa är bara grundtankar. för mig leder dem till oförklarliga ting och allsmäktiga känslor.
ok. woah.. måste hitta en hurtig sysselsättning innan jag blir galen av mina filosofiska tankenötter som spårar ur way too much.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0