HOLY SCHMOLY GUACAMOLE

Okej... följande är ett inlägg jag egentligen inte vill publicera, men mitt stalkerhjärta tvingar mig.

Det finns en grabb, i usa, som är otroligt attraktiv. Alltså, helt sinnesjukt attraktiv, på riktigt..
Hans namn äro vara Samuel Larsen. En nice grabb som sysslar med musik och har den senaste tiden deltagit i en reality-show-audition-blabla-whatever grej för att tävla om en plats som ny karaktär i tv-serien Glee. Nog för att han har fått mig intresserad av Glee som jag slaviskt ska ladda ner och kolla på när jag får tid, men nu tycker han att han ska vara så jävla snygg så jag smälter. JAG SMÄLTER.

mörk, dreads, näspiercing, lirar gura, sjunger, diggar lenny kravitz, vad mer kan en kvinna begära?
Denna varelse är en gudagåva till den kvinnliga rasen.





jag skämtar inte när jag säger att jag typ började hyperventilera när jag såg deras teenage dream.. HOLY FUCK!! kolla på honom?!
nää.. ok, nu ska jag försöka sova, och Gud, snälla var barmhärtig med mina drömmar denna natt, mmkay?

Kommentarer
Postat av: Erika - Madame Scandaleuse

Hej! Tävlingen är nu avslutad och vinnaren utsedd. Klicka in på bloggen och se om det var du som vann. :)

2011-08-04 @ 14:00:07
URL: http://priggles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0