:(

Idag skulle jag göra hundramiljoner ärenden på stan, men det blev bara ett. Nämligen min tungpiercing. Skall så detaljerat som möjligt förklara så att min smärta kan förstås lite i alla fall.
Allright. Bytte för ett tag sedan till en mycket mindre stav med mycket mycket mindre kulor. Staven var för kort och på grund av att kulorna var så små så har kulan på undersidan vid ett flertal gånger åkt in i min tunga, varpå jag enkelt bara trycker ut den igen. Men sedan märkte jag inte en gång när den åkte in vilket resulterade i att själva piercinghålet dragit ihop sig och ludret till kula fastnat i hela härligheten.
Har vid flertal tillfällen försökt att själv få ut den, men förgäves. Men så denna dag, tog jag mig i kragen och begav mig mot stan. Gick till piercingstudion och förklarade min situation. "Hoppla", sa dom och vi for ner i percingrummet för lite operation. Fick dunderhonung i form av munskölj så de små snitten gjorde inte alls ont, kändes bara lite konstigt, till en början... Fan. Första försöket att trycka ut den gick ej, så han snitta lite till och nu började det kännas lite om man säger så, men "fakk dizz päjn!" tänkte jag och bet ihop som den rambo jag är. Godhjärtat försökte den arme piercaren trycka ut kulan igen och smärtan fick mig att bli helt yr, men icke! Piercingen ville inte ut. Så stackarn snitta ytterligare lite och gav sig fan på att nu skulle den där subba till kula ut. Snittningen här var ej skön kan jag meddela och smärtan när han försökte trycka ut min percing var nu total. Men så, ploppade kulan ut och jag har aldrig känt mig så lätt i hela mitt liv. Hujeda vad skönt! Chockad men lycklig som fan satt jag där och dreglade när piercaren drar skämt om att min tunga precis fött barn. En bagatell!.. är vad nästkommande piercing kommer vara jämte detta.
Fy fan, vilken jävla upplevelse.
Men men, en erfarenhet rikare! wooh! (wooh:et måste tänkas precis som i detta klipp vid 1:47)
.
Summa summarum = piercing fastnade i tunga, jag dog av smärta.
.
Tips från coachen: Ha ej för liten piercing i tungan.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej Linnea! Igår skickade jag äntligen din bok. Ber om ursäkt för att det tagit så lång tid.

2011-08-20 @ 08:58:50
URL: http://priggles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0